måndag 28 juni 2010

Kvällsnoja

Jag har så svårt för att gå in på kvällen. Är det någon mer som lider av den nojan?
Just nu har jag svårt att lämna allt det vackra kvar därute när jag går in och skulle helst vilja bli kvar sittande på en stol mitt på gräsmattan och bara se och njuta. Solen som går ner i väster, vinden som lägger sig helt, torparrosens fantastiska doft, jordgubbarnas härliga färg och smak, bina som kämpar i varje blomma, hästar som gnäggar på avstånd och till och med duvorna låter mysiga så här på kvällen. Sommar, sommar, sommar - så mycket jag bara orkar med. Synd att inte semestern börjar förrän nästa vecka.

Något negativt??? Skulle väl vara alla myggbett då. Fast å andra sidan - vad vore en sommar utan myggor?

3 kommentarer:

Annika Estassy sa...

Som vi längtat efter allt detta! Klart det inte går att gå in på kvällen då. Men det är väl därför som myggen finns...

Annika Estassy sa...

Vad fint du gjort på bloggen förresten! :)

Rose-Mari sa...

Tack! Mitt lantisjag föll för bilden.