tisdag 15 januari 2013

Vill andas normalt

Åh vad jag är trött på den eländiga infektionen. Verkar som jag bokstavligen bara har halv kapacitet i mina lungor för tillfället. Trodde att antibiotikan skulle göra något litet underverk och trycka undan eländet snabbt. Men ögonen är i alla fall bättre. Mykoplasma hade jag bara hört lite på avstånd på något läkarprogram eller något, men när det väl satt klorna i mina ögon och luftvägar så vill det tydligen inte släppa taget. Får nog bli halv jobbdag imorgon också. Fast jag fuskar lite med den biten. Kör hem och vilar efter lunch, men sen sätter jag ändå igång datorn och jobbar till och från under sen eftermiddag och kväll. När jag räknade ihop timmarna så blir det visst ändå nästa en normal arbetsdag. Hmmm. Säger kanske lite om hur mycket jag jobbar när jag är frisk...

Inga kommentarer: