torsdag 25 november 2010

Horisontalläge

Jaha så ligger man då här. Feber, huvudvärk, ont i halsen, hosta och täppt näsa. Årets virus har anlänt. Jag blir ju nästan aldrig förkyld men nu är årets värsting alltså här. Resan hem igår kväll var jättejobbig och jag är jättetacksam för att min kollega Laila traskade genom hela tåget för att hålla mej sällskap. Det är inget bra ställe att bli sjuk på - ett X2000 med isproblem i stabilisatorerna - och till slut visste jag inte skillnaden mellan vad som var feber och yrsel och vad som var ryck och skakningar från tåget. Det var ett par väldigt darriga ben som klev ner på perrongen i Lund. Som tur var mötte T och tog hand om väskorna direkt. Det var väldans skönt att komma hem i går kväll :)

2 kommentarer:

Nina sa...

Åh fy vad jobbigt de låter! Hoppas det går över lika snabbt som det kom.
kramar

Rose-Mari sa...

Tack ska göra mitt bästa.