onsdag 6 juni 2012

Inga inlägg

Jag har inte orkat skriva något senaste dagarna. Det känns som jobbet slukar all min ork för tillfället när allt ska fixas både inför semester, höst och framför allt inför utgivningen av SV Mellanskånes första gemensamma studieprogram. Min uppgift för tillfället är att försöka få ihop en rimlig prisnivå mellan kommunerna och då i första hand på ämnen som finns på flera ställen. Det är en otroligt svår uppgift - antagandet från flera håll är "om  priserna höjs tappar vi deltagare". Är det rätt eller fel? Om man det visste. Det finns egentligen ingenting att analysera så det handlar om att sätta upp fingret i luften och hoppas det blåser åt rätt håll. Och jag som egentligen är excel-människa som vill ha in allt i rutor... Förvisso har jag lagt in allt i ett excelblad, men bara för att snabbt kunna kolla tim-priser - inga övriga analyser. Beslut behövs imorgon och beslut ska det bli.
Imorgon ska jag också på uppföljning hos hälsocoachen. Spännande att se hur mycket bättre konditionen blivit. Tror inte jag gått ner speciellt mycket i vikt, men träningen har definitivt flyttat om en del på kilona.

Inga kommentarer: