lördag 25 augusti 2012

Cykling mot migrän

Vaknade i morse med en blixtrande migrän. Veckan har varit allt annat än vilsam och då händer det att mitt huvud packar ihop och inte vill vara med längre. Men jag bestämde mig för att inte bry mig och gav mig iväg på cykel till affären i Häljarp och när jag kom fram hade migränen släppt. Väldigt märkligt men framför allt otroligt skönt. Har känt efter flera gånger idag, men det har inte kommit tillbaka.

Johan och Jasmine har varit här idag på eftermiddagen. Serverade först mackor och äppelkaka och sen avslutade vi dagen med en chorizogryta där nästan alla grönsaker kom från trädgården. Dessemellan har vi pratat och Johan har rotat igenom en del gamla grejor och där försvann ytterligare en kasse från garderoben. Skönt att kunna ta eftermiddagen som den kommer tillsammans med dem.

Inga kommentarer: