onsdag 22 augusti 2012

SV Mellanskånes studieprogram

Idag har vårt studieprogram kommit ut i drygt hälften av avdelningen. Tyvärr gick det inte att få samtidig utgivning i hela området eftersom det var två olika upplagor av Lokaltidningen. Spännande att se vad som händer med vår första gemensamma produkt. Det är nu hela omgivningen ska få se att vi jobbar tillsammans och att vi kan jobba tillsammans i en enda avdelning som är VÅR arbetsplats. Jag tycker mig känna att alla är med och hoppas jag har rätt. Det finns mycket jobb och förhoppningar i detta studieprogram så nu hoppas vi att anmälningarna till höstens verksamhet kommer. Klicka på länken: SV Mellanskåne och titta på utbudet. Hoppas ni gillar det lika mycket som jag.
Denna veckan är riktigt slitsam, men förhoppningsvis kommer allt jobb att vara värt besväret. Förutom att studieprogrammet kommer ut har vi imorgon invigning av nytt kontor i Höör. Här kör vi så det ryker och på fredag får jag nog ta det lite lugnt om jag inte ska förångas helt och hållet.

Inga kommentarer: