lördag 24 november 2012

Glömde duscha

Inte fullt så illa som det låter. Var iväg och tränade i morse och när jag kom hem var det några telefonsamtal, och sen stekte jag kyckling till morgondagens pajer, och sen fikade vi, och sen satte jag mej och jobbade ett par timmar, och när jag reste mej från stolen upptäckte jag att jag fortfarande hade träningskläderna på mej. Då var klockan fyra på eftermiddagen (jag kom hem från träningen kl tio). Nåväl, misstaget är åtgärdat och nu är jag ren och fin igen. Ibland går tiden sådär vansinnigt fort att det inte går att fatta att det blivit kväll på nytt.
Just nu är jag väldigt konfunderad över budgeten som visar ett för bra resultat. Det är något som saknas, något jag missat - får se om frågetecknen rätas ut till måndag. Imorgon ska jag bara njuta av familjen som kommer hit allihopa :-)

Inga kommentarer: