söndag 17 februari 2013

Lataste söndagen

Efter att ha slagit något slags jobbrekord de senaste två veckorna som igår kröntes med en heldagsresa till Ullared så har hela söndagen fått gå i slow-motion. Under hela dagen har jag bara lyckats tvätta och stryka lite, skura ett köksgolv och laga lite middag. Och det är väldigt lite för att vara jag.

Gårdagens Ullaredsresa var väldigt trevlig. Fick lov att åka med sonen och hans familj för att både shoppa och hälsa på familjen. Klockan sju på lördagsmorgonen klev jag in genom dörren till unga familjen Linde i Svalöv och Nora undrade om jag ville åka i hennes bil till Ullared. Klart jag ville :-) Blev en trevlig resa dit och före lunchtid hade vi shoppat färdigt fast då hade farmor och Nora hunnit med en kort fika-paus inne på varuhuset så att M o N hann kolla lite på vuxenkläder också. Eftermiddagen gick fort och förutom att umgås med min mamma, syster, svåger och syskonbarn hann vi också med ett besök hos pappa på Ätranhemmet.

En bra helg blev det!

Inga kommentarer: