fredag 15 februari 2013

Mitt (i) februari

Jag har ställt en stor del av livet på "off" de senaste två veckorna. Jobb, jobb, konferens, bokslut, jobb, möten jobb, verksamhetsberättelser, bokslut, verksamhetsberättelser, bokslut... Ja ni fattar nog vad jag har sysslat med utan att jag repeterar fler gånger. Meeen, igår kväll var det styrelsemöte och därmed är det mesta gjort i verksamhetsberättelsergenren för detta året. En del genomläsning och korrigering av texter kvar, men i sin helhet är både bokslut och verksamhetsberättelser godkända. Nu laddar vi om för stämma i mars och därmed ska kallelser skickas till ombud, inbjudningar till samverkansparter och inte minst ska annonsering göras i tre tidningar.

Men först är det helg och imorgon åker jag med son, svärdotter och barnbarn till Ullared. Först blir det lite shopping men framför allt så ska vi hälsa på mamma och pappa.

Inga kommentarer: