tisdag 26 oktober 2010

Företagsamt

Jag gillar människor som vågar! Har idag varit hos min frissa som gör sin sista arbetsvecka som stolshyrare på en ganska känd frisersalong. På måndag startar hon helt eget företag i ett joint-venture med en annan frisör på ny adress i stan. Ung tjej som vågar och jag ställer mej gärna i heja-klacken. Hon är jättenervös och har investerat rätt mycket både tid och pengar på företaget så det är bara att hoppas att kunderna kommer. En har hon redan för jag "följer med" till nya stället. Är någon intresserad? Salong Shape på Artillerigatan i Landskrona rekommenderas härmed :)

2 kommentarer:

Nina sa...

Åh så kul. Det verkar vara något speciellt med dedär frisörerna, väldigt företagsamma. Jag har sj följt min frisör några år nu o för ett tag sedan till hennes egna salong Granada i stan. De är beundransvärt

Rose-Mari sa...

Modigt och tufft. Kul att också du följt din frisör.