torsdag 16 december 2010

Vit jul - kanske

Så mycket snö det kommit idag! Och fortsättning följer tydligen för efter ett kort uppehåll har det tagit till igen. Blev akut utryckning från jobbet idag, då "min" hållplats stängts av på grund av för mycket snö... Men hallå... Det handlar inte om någon ynklig liten hållplats ute på landet utan en hållplats på Amiralsgatan i Malmö - det kallar jag lågvattenmärke. Kontentan av stressen blev att jag rusade från jobbet utan min mobiltelefon som jag passade på att ladda för det kunde ju vara bra att ha nyladdat batteri när man åkte hem efter de senaste dagarnas missöden. Hem kom jag i alla fall utan mobiltelefon varvid jag rusade in och ringde till min chef och bad henne dra ut kontakten till laddaren och lägga mobilen på skrivbordet. Imorgon har jag en nyladdad telefon :)

Inga kommentarer: