tisdag 7 december 2010

Alla dessa dagar

En sak är helt säker - jag har tappat bort tiden! Har absolut ingen koll alls längre och jag som brukar vara så välplanerad. Sitter återigen på ett tåg norrut och konstaterar att det är den 7:e december. De senaste dagarna har rusat förbi med jobb, tvätt, shopping, städning, julmarknad, men också en trevlig träff med familjen. Fick en smärre chock när yngste sonen frågade om jag bakat fruktkaka ännu... Om det är något jag alltid hinner med och planerar inför julen så är det fruktkaka... och jag hade inte skänkt det en tanke ... än mindre kan jag få in i min trötta skalle att det bara är drygt två veckor kvar till jul!!! Tiden rinner fram lika snabbt som X2000 gör idag. Det blir en svårplanerad jul. T jobbar förmiddag alla tre juldagarna. Magnus jobbar till kl 18 julafton, men är troligtvis ledig resten av helgen. Johan och Jasmine ska fira julafton hos hennes syster och kommer till oss juldagen. Själv hoppas jag kunna vara ledig någon vardag nu när det är så många mellandagar.

Inga kommentarer: