fredag 18 november 2011

Hoppsan är det helg igen

Men va i allsin dar.... Är det någon som vet vart tiden tagit vägen på senaste tiden? Själv har jag ingen aning, eller nja om sanningen ska fram... Stängde datorn ganska snabbt idag när jag skrev in senaste veckans arbetstid för det verkar som om dagarna blir minst en och en halv gång så långa som de ska. Är nog lika bra att sluta räkna något kompsaldo innan vi har satt den nya organisationen i sjön, fast då ska vi... Strunt samma. Senaste tre veckorna har jag också aktat mig för att sätta mej framför skärmen när jag väl sluppit för jag har fått någon sorts kompression i nacken. Ont, stelt och med nervsmärta som känns ungefär som om huvudet klyvs i två delar. Men efter att ha varit hos sjukgymnast och fått förhållningsorder och ett antal övningar att göra flera gånger om dagen verkar det faktiskt ha vänt - Skööönt. Vinterdäcken sitter nu på bilen och det har varit rutskrapningsväder ett par dagar senaste veckan. Skönt med helg.

Inga kommentarer: