lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Dags att summera 2011. Var det ett bra år - Ja, helt ok. Hann jag med allt jag skulle göra - Inte en chans, men det som inte blev gjort får antingen vara eller vänta. Nyårsaftons kväll och klockan är halv tio. Jag är just hemkommen från Svalöv där jag ätit en god middag, fläskfilé och potatisgratäng, samt vit chokladmousse till efterrätt - eller godis som Nora uttryckte det, vilket stämde väldigt väl i detta fallet. Det blev också en hel del lek och bus, men nu fick farmor köra hem till Misse. T jobbar kväll även denna nyårsafton och just nu sitter han nog i bussen någonstans i närheten av Kågeröd.

Om ett par timmar börjar 2012 och därmed är SV Mellanskåne igång på riktigt. Jag tror att jag i sista stund lyckades få gjort tillräckligt för att det inte ska bli några problem med själva organisationsstarten. Mina duktiga medarbetare har suttit och knappat in verksamheten i systemet under mellandagarna och hemsidan är igång. Nu tar vi sats ordentligt för vi ska bli bäst på folkbildning i vårt område.

Till alla er därute vill jag önska ett riktigt Gott Nytt År. Hoppas det nya året blir allt vad ni önskar och mera därtill.

Inga kommentarer: