söndag 23 juni 2013

För 30 år sedan

Jag har varit på vift ett tag igen. Men under tiden hände det rätt mycket. Störst för tillfället är att jag har en son som fyllt 30 år, vilket jag tycker är väldigt svårt att fatta. Min lille pojk blev stor och 30 år är definitivt vuxet. Idag är han gift tvåbarnsfar, husägare, bilägare, kattägare och inte minst lokförare och jisses vad jag är stolt över honom och hans familj!!! Idag har vi firat, även om det är en vecka sedan han fyllde år, med smörgåstårta och tårta, spelandes boll på gräsmattan, blåsande såpbubblor och pratandes. Vi "gamle" med våra fina pojkar och deras respektive, samt två barnbarn. Då är livet gott.

Förra helgen var jag på SVs förbundsstämma i Västerås, men det är en helt annan historia.
En vecka kvar till semestern...

Inga kommentarer: