fredag 2 september 2011

Tung dag med lite guld

Dagen har varit en aning motig. Skulle åka till Lund i morse och missade då ett bussbyte vilket gjorde att jag kom en halvtimma för sent till mitt möte. Mötet gick i och för sig bra, men eftermiddagen var kämpig. Det har på något sätt gått troll i det arbete jag har kvar att göra på SV Malmö. Jag visste att det skulle bli mycket, men de närmaste veckorna kommer att bli helvetiska. Redan innan jag visste att jag skulle sluta var jag klar över att det krävdes otroligt mycket jobb för att kombinera de arbetsuppgifter jag har fått mig tilldelat under denna hösten, men det är t o m ännu värre. Att reducera en del av jobbet till vissa tider har inte lyckats över huvud taget och det har varit mycket som inte hunnits med som planerat. Att det sedan krånglar en hel del med lönerevisionen gör inte saken bättre precis. Och så är det allt som ska jobbas ifatt och som ska göras färdigt tidigare än vanligt för att jag ska kunna avsluta på ett snyggt sätt. Det kommer att bli mycket jobb hemma denna helgen för det finns inget annat att välja på - ingen tid på vardagarna kvar att ta av. Men något positivt är det alltid. Magnus har fått besked om att han fått en nytt jobb på samma företag. Då blev mamma lite gladare.

Inga kommentarer: