tisdag 16 augusti 2011

Dags för offentlighet

Den 1 oktober börjar en ny del av mitt liv. Då tillträder jag som chef för den blivande avdelningen SV Mellanskåne. Nu är det tid för offentlighet eftersom alla som direkt påverkas av detta nu fått information och bollen är satt i rullning på flera håll. Mitt nuvarande jobb är utlyst så känner ni någon som vill jobba som IT- och ekonomiansvarig på en stor avdelning inom Studieförbundet Vuxenskolan kan ni be dem kontakta chefen på SV Malmö. Nästa boll som rullar är vilka arbetsuppgifter som ska slutföras på nuvarande jobb innan sista dagen på den platsen kommer. Den tredje bollen som jag behöver börja putta igång är att få en löpande kontakt med den interimsstyrelse som idag finns för den blivande avdelningen så att jag kan komma förberedd till jobbet den 1 oktober. Det lilla bollsinne jag besitter lär jag få använda. Men jag är en processmänniska, fixare och har ett gott helikopteröga. Jag vill verkligen ta itu med denna utmaning som ska gå vägen och det finns så många duktiga människor i de nuvarande avdelningarna som jag hoppas vill anta den här utmaningen tillsammans med mej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Än en gång stort grattis till jobbet! Jag tror att du kommer att klara det helt perfekt.
Lycka till!
Jonnie

Rose-Mari sa...

Tack - ska göra mitt bästa :-)