lördag 10 mars 2012

Upp till ytan

Sakta återhämtar jag mig från mitt infektions-elände, men trots två antibiotikakurer i över två veckor har det inte riktigt släppt taget. Men det ska bara försvinna nu! För imorgon ska jag ut i trädgården. Våren är helt klart på väg, fåglarna sjunger och jag behöver röja bort förra årets torra perenner för att släppa fram påskliljor och krokus. Äppelträden får växa vilt i år, för jag hinner inte med någon vidare beskärning. Eftervintern har varit så kort att jag lyckats med konststycket att vara sjuk hela tiden. Det får bli som det blir när det inte blir som det ska. Har idag varit på Våreld - utställning/mässa för lokalt hantverk mm i Perstorp. Arrangör: SV Mellanskåne och de duktiga medarbetarna på plats under ledning av Gun. Härligt jobbat! Där kunde man gå runt och prata med utställare och vara jättestolt att få vara chef för en sån fin avdelning. Jag har härliga, duktiga medarbetare - heja SV!
Och så har jag hälsat på Nora och hennes föräldrar :-)

Inga kommentarer: