måndag 26 mars 2012

Verksamhetsplaner

Håller på med finslipning av SV Mellanskånes sju kommunala verksamhetsplaner, vilket betyder att jag delat upp en övergripande verksamhetsplan i sju stycken. Viktigt i detta sammanhanget är att alla kommunala företrädare som ska läsa och bedöma dokumentet ska veta att det som står i texten faktiskt i är aktuellt i den egna kommunen och att målen som presenteras också är relevanta. Just nu är jag i en fas där jag inte riktigt vågar släppa ifrån mig dokumenten för tänk om jag räknat fel på verksamhet eller budget (efter minst 75 omräkningar), eller skrivit fel i texten (efter flera omläsningar). I morgon ska verksamhetsutvecklarna som jobbar inom respektive kommun få läsa igenom varsitt ex.
En solig och varm dag är slut. Åkte från jobbet i rimlig tid, hann med en liten runda i trädgården, matlagning och sedan lite jobb igen. Bra att ha det mesta jobbet i en bärbar dator.

Inga kommentarer: