lördag 20 februari 2010

Lite av varje

En ganska vanlig lördagkväll i februari. Dagen inleddes med frukost och melodikryss för att sedan övergå i att hjälpa yngste sonen få igång den nyinköpta bänkdiskmaskinen. Lite olika sorters shopping på Center Syd innan det blev fika vid köksbordet. Ikväll har Nina varit här och tittat på melodifestivalen. Det är rätt skönt med en hel rad av enkla, glada och trevliga grejer en ledig dag.

Den gångna veckan har varit fruktansvärt jobbig och rent psykiskt knäckande. En lång rad av små och stora strider har radats upp efter varandra och även om jag är väldigt tålig så har krafterna tagit slut. Gäller att jag passar mej så jag inte går in i väggen igen, för det känns farligt nära. Nästa vecka får absolut inte bli så jobbig och jag har redan sett till så att det finns plats att avsluta lite saker - inte bara ösa på. I morgon ska jag ta mej tid att göra något bara för min egen skull.

Inga kommentarer: