tisdag 2 mars 2010

Snällt styrelsemöte

I kväll hade vi styrelsemöte på SV Malmö - sista innan årsmötet. Alltid lite nervöst och med en röd siffra i botten på resultaträkningen väntar man sig många kluriga frågor. Men nej. Alla skrev snällt på årsredovisningen utan undringar. Lite vänliga, trevliga diskussioner i övrigt och vi kunde avsluta mötet redan vid åtta-tiden. Skönt att komma hem i något sånär rimlig tid.

I förmiddags var jag på sammanträde i skattenämnden. Väldigt märkliga ärenden denna gången och flera stycken likadana. Jag vet nu betydligt mer om avräkningsrätt för utlandsskatt än jag visste tidigare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Länge har jag velat ha en symaskin och nu kan inte va bättre tillfälle. Äntligen.
Bestämde mig för att tro att jag klarar av mer än jag tror och vips är korgöverdraget klart. Ja nästan. Har banden kvar att göra som man knyter fast den med. Men är fortfarande i chocktillstånd över att jag lyckats så bra =)Nu gäller det bara att få tag i sufletten=) Hoppas du har de bra.

Rose-Mari sa...

Jag är rätt imponerad av ditt sätt att tackla problem. Bra gjort att bara köra på och jag är säker på att resultatet är lyckat. Kul att göra själv. Sufletten får vi jaga vidare efter.

Anonym sa...

tack de värmde.